Priprava dokumentacije za postopek preventivnega prestrukturiranja
Odločili ste se, da izvedete Postopek preventivnega prestrukturiranja.
- Želite, da vam pripravimo potrebno dokumentacijo?
- Potrebujete koordinatorja za vse potrebne aktivnosti med udeleženci postopka (revizor, upniki, notar, sodišče) in med različnimi aktivnostmi pri postopku?
- Želite, da vam pomagamo pri razgovorih in pogajanjih s finančnimi upniki?
Ker imamo s finančnim prestrukturiranjem in insolvenčnimi sodnimi postopki bogate izkušnje, smo pravi naslov za pripravo dokumentacije za postopek preventivnega prestrukturiranja.
V kolikor v podjetju nimate ustreznega kadra, vam pripravimo celotno dokumentacijo, ki je potrebna za izvedbo postopka preventivnega prestrukturiranja in poskrbimo za koordinacijo med vsemi udeleženci, ki so vključeni v pripravo dokumentov (revizor) in v sam postopek (finančni upniki, notar, sodišče).
Dokumenti, katere je potrebno pripraviti v postopku preventivnega prestrukturiranja, so naslednji:
- Predlog za začetek postopka preventivnega prestrukturiranja
- Seznam vseh finančnih terjatev do dolžnika
- Revizorjevo poročilo o pregledu osnovnega seznama finančnih terjatev (pripravi revizor)
- Notarsko overjene izjave o soglasju z začetkom postopka preventivnega prestrukturiranja upnikov (zagotovi naročnik)
- Sporazum o finančnem prestrukturiranju, ki vsebuje:
– potrebne ukrepe finančnega prestrukturiranja,
– časovni načrt izvedbe teh ukrepov,
– morebitne pogoje za izvedbo teh ukrepov,
– morebitne druge medsebojne pravice in obveznosti glede finančnega prestrukturiranja ter
– osnovni seznam finančnih terjatev. - Revizorjevo poročilo o pregledu sporazuma o finančnem prestrukturiranju (pripravi revizor)
- Zahteva za potrditev sporazuma o Finančnem prestrukturiranju, ki vsebuje:
– notarsko overjeni prepis izvirnika sporazuma o Finančnem prestrukturiranju (zagotovi naročnik),
– odpravek zapisnika o notarski hrambi izvirnika sporazuma o Finančnem prestrukturiranju (zagotovi naročnik) in
– revizorjevo poročilo o pregledu sporazuma o finančnem prestrukturiranju (pripravi revizor).
Način dela. Skupaj definiramo cilje v zvezi s pripravo predmetne dokumentacije, izdelamo vprašalnik za nabor podatkov, ki jih v podjetju pripravite, nato pa skozi nekaj intervjujev razčistimo morebitne nejasnosti. Nato pripravimo posamezne dokumente, ki so potrebni za začetek, izvedbo in zaključek postopka preventivnega prestrukturiranja, vam jih predstavimo in jih po potrebi uskladimo. Obenem posamezne dokumente predstavimo tudi upnikom in koordiniramo postopke z drugimi udeleženci.
Dokumentacija se pripravi na osnovi dogovorjenih rokovnih ciljev in zakonskih določil glede postopka in rokov.
Pišite nam, pokličite nas, povprašajte za ponudbo.