Analiza izvedljivosti prisilne poravnave in postopkov zaradi odprave grozeče insolventnosti

Vašemu podjetju grozi insolventnost, zato vam ZFPPIPP predpisuje sprejetje ustreznih ukrepov finančnega prestrukturiranja. Ugotovili ste vzroke grozeče insolventnosti in oblikujete ukrepe za odpravo grozeče insolventnosti. Ob tem niste prepričani, če je primeren ukrep finančnega prestrukturiranja tudi Postopek preventivnega prestrukturiranja ali Postopek sodnega prestrukturiranja zaradi odprave grozeče insolventnosti?

Morda je vaše podjetje že postalo insolventno in vam ZFPPIPP v 30 dneh od nastanka insolventnosti narekuje bodisi sprejetje in izvedbo ukrepov finančnega prestrukturiranja bodisi vložitev predloga za začetek stečajnega postopka. Ugotovili ste vzroke insolventnosti in oblikujete ukrepe za odpravo insolventnosti. Niste pa prepričani, če je primeren ukrep finančnega prestrukturiranja tudi prisilna poravnava?

  • Se ne morete opredeliti, če lahko izvedete Postopek preventivnega prestrukturiranja ali Postopek sodnega prestrukturiranja zaradi odprave grozeče insolventnosti in kakšne značilnosti, prednosti ter pomanjkljivosti teh dveh sodnih postopkov?
  • So v vašem primeru grozeče insolventnosti sodni postopki sploh primerni in potrebni ali lahko stanje sanirate z ukrepi v pristojnosti uprave in skupščine?
  • Se ne morete opredeliti, če lahko izvedete prisilno poravnavo za malo gospodarstvo in kakšne prednosti ter pomanjkljivosti ima pred navadno prisilno poravnavo?
  • Se sprašujete, kaj vse vpliva na izvedljivost prisilne poravnave?
  • Se sprašujete, kaj vse vpliva na izvedljivost Postopka preventivnega prestrukturiranja ali Postopka sodnega prestrukturiranja zaradi odprave grozeče insolventnosti?
  • Želite, da vam pomagamo pri analizi elementov, ki vplivajo na izvedljivost, kot tudi  pri odločanju o izvedljivosti prisilne poravnave in sodnih postopkov zaradi odprave grozeče insolventnosti?
  • Želite, da vam  na pripravimo predlog ukrepov prisilne poravnave?
  • Želite, da vam  na pripravimo predlog ukrepov Postopka preventivnega prestrukturiranja ali Postopka sodnega prestrukturiranja zaradi odprave grozeče insolventnosti?

Ker imamo s pripravo ukrepov finančnega prestrukturiranja, z oceno izvedljivosti prisilne poravnave in drugih sodnih postopkov finančnega prestrukturiranja ter s samim postopkom prisilne poravnave potrebna strokovna znanja in bogate praktične izkušnje, smo pravi naslov za pripravo tovrstnih analiz ali pa za svetovanje glede izvedljivosti postopkov.

Namen analize v primeru ugotovljene grozeče insolventnosti je, da poslovodstvu predstavimo problematiko Postopka preventivnega prestrukturiranja in Postopka sodnega prestrukturiranja zaradi odprave grozeče insolventnosti v vašem konkretnem primeru, predvsem pa, da odgovorimo na vprašanje, če je sploh možno in smiselno izpeljati navedena postopka.

Namen analize v primeru ugotovljene insolventnosti je, da poslovodstvu predstavimo problematiko prisilne poravnave in/ali prisilne poravnave za malo gospodarstvo v vašem konkretnem primeru, predvsem pa, da odgovorimo na vprašanje, če je sploh možno in smiselno izpeljati prisilno poravnavo.

Analiza je namenjena vsem podjetjem, ki se znajdejo v položaju grozeče insolventnosti ali v položaju insolventnosti.

Vsebina analize v primeru ugotovljene grozeče insolventnosti je prilagojena posebnostim konkretnega podjetja, načeloma pa pokriva naslednja ključna področja:

  1. Analiza potrebnih učinkov sodnih postopkov za odpravo grozeče insolventnosti
  2. Analiza možnih ukrepov v Postopku preventivnega prestrukturiranja in v Postopku sodnega prestrukturiranja zaradi odprave grozeče insolventnosti
  3. Analiza faktorjev izvedljivosti Postopka preventivnega prestrukturiranja in Postopka sodnega prestrukturiranja zaradi odprave grozeče insolventnosti

Vsebina analize v primeru ugotovljene insolventnosti je prilagojena posebnostim konkretnega podjetja, načeloma pa pokriva naslednja ključna področja:

  1. Analiza potrebnih učinkov prisilne poravnave za odpravo insolventnosti
  2. Analiza možnosti za prisilno poravnavo za malo gospodarstvo
  3. Analiza ukrepov prisilne poravnave
  4. Analiza faktorjev izvedljivosti prisilne poravnave in prisilne poravnave za malo gospodarstvo

Način dela. Skupaj definiramo namen in cilje naloge, izdelamo vprašalnik za nabor podatkov, ki jih pripravite v podjetju, nato pa skozi nekaj intervjujev razčistimo morebitne nejasnosti. Na koncu pripravimo Poročilo o analizi, ki vam ga tudi predstavimo.

Glede na obseg problematike lahko priprava analize traja od 5 do 10 dni po prejemu zahtevanih podatkov.

Pišite nam, pokličite nas, povprašajte za ponudbo.